.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجهيز كتابخانه حوزه دين در شرق مازندران

رئيس اداره تبليغات اسلامي نكا از تجهيز كتابخانه حوزه دين شرق مازندران با هدف خدمات‌دهي به دين‌پژوهان شهرهاي نكا، بهشهر و گلوگاه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمدعلي الياسي پيش از ظهر امروز در همايش فاطميون نكا بيان داشت: مبلغان بايد به اطلاعات روز مجهز باشند و با افزايش اطلاعات علمي خود و به‌روزرساني در پاسخگويي به آحاد جامعه تلاش كنند.
وي خاطرنشان كرد: امروزه بيش از70 درصد رشد مبلغ در جامعه نسبت به سال‌هاي قبل از انقلاب و 30 سال گذشته داريم و اين مسئله بيانگر توجه جامعه به امر تبليغ است.
رئيس اداره تبليغات اسلامي نكا گفت: كتابخانه حوزه دين شرق مازندران مستقر در شهرستان نكا به حدود 8 هزار جلد كتب مختلف و معتبر مجهز شد و مبلغان بايد در اين رابطه از مراجعه به كتاب‌هاي سبك و بي‌محتوا پرهيز كنند.‌
فرماندار نكا نيز با اشاره به حضور كار مبلغان زن گفت: با توجه به تهاجم فرهنگي، شبيخون و جنگ فرهنگي دشمن، ما بايد با آمادگي كامل در اين ميدان وارد شويم و بانوان به‌عنوان تاثيرگذاران بزرگ جامعه، نقش حساس‌تري برعهده دارند.
رضا آزادي‌كناري بيان داشت: مبلغان پاسداران حريم دين و مذهب اهل بيت (ع) هستند و دو وظيفه اصلي حفاظت از داشته‌ها و سرمايه‌هاي دين و نشر اين سرمايه را برعهده دارند.
آزادي خاطرنشان كرد: اكنون بايد سرمايه‌هاي دين كه شامل اعتقادات، احكام و اخلاق است به‌درستي به نسل‌ها و مخاطبان جديد جامعه منتقل و در بينش آنان ترويج شود.
وي همچنين با اشاره به حركت‌هاي مختلف مخالفان اسلام و وهابيون تصريح كرد: يهود، صهيونيست و وهابيون به فكر برچيدن نظام و ساختار اين حكومت هستند از اين رو بايد با اطلاع‌رساني درست مانع از نفوذ اين افكار و ايده‌ها شد.
آزادي بيان داشت: صهيونيست اكنون با همكاري همدستان خود بر آن است تا اسلام، نظام جمهوري اسلامي و بنيان خانواده ما را از بين برده و ذليل كند بايد بداند كه اكنون نائب امام زمان (عج) بر جامعه ما حكومت مي‌كند و جامعه اسلامي ما با دارا بودن ولايت فقيه از هر گزندي در امان است.
فرماندار نكا از مداحان، مبلغه‌ها و مسئولان هيئت‌هاي مذهبي به‌عنوان معتمدان مردم ياد كرد و تصريح كرد: همه اين افراد بايد در پاسداري از دين كوشا باشند و تلاش همه‌جانبه خود را در اطلاع‌رساني و كاهش معضلات اجتماعي به‌كار گيريد./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.